Backpacking Til Crater Lake, Lone Eagle Peak

jeg kom over Crater Lake i Utgående App en dag og bare visste at jeg måtte gå dit. Bildene var helt fantastisk. Vi gjorde vår forskning og bestemte oss for at dette ville være en flott første backpacking tur.

Tur: Backpacking
Lengde På Tur: 2 dager +
Sti: Monarch Lake Trail Til Cascade Trail Til Mirror Lake Til Crater Lake
Lengde: 14.8 RT
Høyde Gevinst: 2,100 +
Hvor: Indian Peaks National Wilderness
Veibeskrivelse: Denver Til Monarch Trailhead

Backpacking Crater Lake, Lone Eagle Peak

denne turen var utrolig vakker, men også veldig vanskelig! Clay og jeg hadde ikke gått regelmessig, i stedet hadde vi en måte å ha det gøy på bryllup, Telluride Bluegrass og Utbredt Panikk. Denne stigningen slo oss virkelig opp.

turen er 14,8 miles rundtur med litt over 2000 fot i høyde gevinst. Klatringen med en full ryggsekk var en doozy. MEN, DET VAR SÅ VERDT DET! Lone Eagle Peak er helt fantastisk. Toppen skiller seg ut tydelig mot fjellene og reflekterer vakkert på Crater Lake.

navnet på området er litt forvirrende da Det er En rekke Kratersjøer I Colorado. Utgående App kaller Området Crater Lake, Men Lone Eagle Peak er at stor gigantisk stein reflekterer i vannet. Bellow Crater Lake Er Mirror Lake, som også er vakker og hvordan jeg også så området oppført. Men det som er enda mer forvirrende er at turen starter Ved Monarch Lake. Forvirrende!

Uansett, det er en fantastisk tur. Jeg skulle ønske vi hadde gitt oss selv mer tid til å nyte området. Vi kom til trailhead rundt 9:30 am og gjorde det til leiren ved 2: 30 pm rett som en sommer storm rullet inn.

turen starter relativt flat passerer Monarch Lake deretter en rekke fosser langs Cascade Creek. De siste par miles av stien er rett opp, dette er hvor vi virkelig begynte å føle brenne. Vi fant en åpen campingplass på venstre side av innsjøen satt opp teltet vårt og da gikk vi begge ut i to timer da regnet kom ned. Lyden av regndråper på et telt er faktisk ganske beroligende og vi sov som babyer. Da vi våknet, hadde vi bare noen få timer med sollys igjen. Vi gikk rundt fikk venner med våre naboer og selvfølgelig, tok tusen bilder.

etter middag sov vi som babyer. Vi våknet tidlig for å bryte leiren og komme tilbake nedover stien. Omtrent halvveis ned, gikk jeg for å justere bhen min og poppet en blister som hadde dannet seg fra stroppen på pakken min. Ganske smertefullt.

våre ben var toast. Som vi hinket tilbake til bilen vi begge ønsket vi hadde vært litt mer i form og hadde mer tid til å utforske området. Jeg håper å gå ryggsekk der igjen, men forhåpentligvis litt mindre smertefullt.

Crater Lake Fottur Detaljer

Crater Lake Camping Permit

du må få tillatelse hvis du planlegger å vandre fra 1. juni til 15. September. Fyll ut skjemaet her og post i din $5 for å få tillatelse på forhånd som jeg sterkt foreslår å gjøre. Tillatelsen tillater backcountry tilgang til området, men alle campingplasser er først til mølla.

Crater Lake Campingplasser

vi passerte noen rangers på stien som sa at deres favoritt campingplasser var døde på Med Lone Eagle Peak over innsjøen. Disse stedene ble tatt da vi ankom, men vi fant et fint skyggefullt sted på venstre side av innsjøen. Siden hvert sted trenger a tillate hele omradet foles bortgjemt.

jeg har ikke hatt noe hell med å finne et kart over campingplasser på internett, men hvis du ser på innsjøen vi slo leir til venstre, nesten til bunnen av toppen. Vi kunne se andre mennesker satt opp rundt innsjøen så det så hvert sted hadde en ganske flott utsikt.

Mygg!

Det var så mange små nats over alt, så ta med mye insektspray. Vi sprayet over de jævla stedene selv på toppen av teltet vårt, det var bokstavelig talt tusenvis av dem!!

Mer Info På Turen

Hiking Project-Dette er en må ha vandring app FRA REI-du kan laste ned en sti så selv uten service du vet hvor du skal. Yay FOR GPS

Den Utgående-Flott beskrivelse og info på turen!

Forrest Service-Info om området og hvordan du får tillatelse

hvis du går Til Crater Lake/Lone Eagle Peak tag meg i bildene dine! Jeg vil gjerne se og høre om eventyret ditt. For flere turer ut og utendørs opplevelser sjekk ut utendørs delen av bloggen.