Jeg mistet åtte pund i en uke på Militærdietten

jeg måtte faste i tre dager

jeg hørte først om denne dietten mens jeg så på skjønnhetsvideoer på Youtube. Denne dietten varer i tre dager(de andre fire etterpå har du bare en kaloribegrensning på 1500). Denne tre-dagers dietten er basert på solid metabolisme-boosting vitenskap og de som deltar kan potensielt miste opptil 10 pounds eller mer i en uke.

den militære dietten er en fin måte å miste vekt raskt, men du må være villig til å tøffe det ut i tre dager på et ekstremt lavt kalori diett og deretter spise mindre enn 1500 kalorier i fire dager.

Hva utgjør Den Militære Dietten?

det fine med denne dietten er at den er ganske enkel. Jeg trengte ikke å telle kalorier eller måtte spise noe for rart. Jeg gikk ut og kjøpte dagligvarer som trengs og brukte under $ 50 som for en høyskole student er flott. Hvert måltid er designet for å være lavt i kalorier og gi en blanding av protein, karbohydrater og diettfett for rask fettforbrenning. Hver av de tre måltidene er tydelig lagt ut, noe som gjør det enkelt å følge. Dietten inneholder også veganer eller vegetariske erstatninger som er fint fordi jeg brukte noen av disse for visse kjøtt.

Dag 1:

Frokost:

½ Grapefrukt

1 Stykke Toast – helst fullkorn

2 Ss Peanøttsmør

1 Kopp Kaffe Eller Te (med koffein)

Tea Break PB

jeg spiser vanligvis aldri frokost, så dette var litt vanskelig for meg. Denne frokosten var hyggelig fordi det var raskt og enkelt. Jeg er ikke en stor kaffedrikker, så jeg gikk med te, men hvis du drikker kaffe, foretrekker de deg å drikke den svart og ikke legge til alt sukker og creamer.

½ Kopp Tunfisk Eller Magert Protein Erstatning

1 Stykke Toast

1 Kopp Kaffe eller Te (med koffein)

På grunn av arbeidsplanen min må jeg spise på ulike tider, så jeg spiste lunsj rundt 2pm. Jeg var sulten på dette punktet, så jeg var klar til å spise noe som ville fylle meg opp, men dette gjorde dessverre ikke. I stedet for tunfisk hadde jeg vegan / vegetarisk substitusjon som var peanøtter. Måltidet var velsmakende, raskt og enkelt, spesielt hvis du er på farten, men det er ikke det beste for å prøve å slukke sulten din.

3 Gram av alle typer kjøtt eller protein erstatning

1 Kopp Grønne Bønner

1 Lite Eple

1 Kopp Vaniljeis

Iskrem 4

Heldigvis hadde dette måltidet noen grønnsaker og frukt involvert fordi jeg finner de som fyller og på dette punktet trengte jeg det. Jeg jobbet en dobbel denne dagen, så jeg hadde ikke mulighet til å spise middag til 10pm. Min favoritt del om denne dietten er at jeg kunne ha iskrem som en ørken. Jeg var litt skeptisk til dette fordi iskrem brukes av brytere for å legge vekt raskt (jeg har et par venner på brytelaget som gjør dette for å legge vekt på raskt). Men jeg stakk til dietten strengt, pluss å ha noe søtt gjorde det verdt det.

Dag 2

Frokost

1 Egg

½ Banan

dag to og dag tre jeg var ute av byen, så jeg var ikke hjemme hos meg. Heldigvis siden denne dietten er så enkel jeg kunne pakke alt opp og det hindret ikke min mini ferie. Da jeg våknet magen min var ikke growling som jeg trodde det ville være, men det er sannsynligvis fordi min daglige rutine vanligvis innebærer å hoppe over frokost. Før jeg spiste og startet stasjonen, sjekket jeg vekten min bare for å se om jeg kunne se noen forskjeller ennå. Jeg mistet 1 pund som jeg ble hyggelig overrasket over. Så langt gjorde dietten det den skulle.

1 Kopp Cottage Cheese

1 Hardkokt Egg

5 Saltine Crackers

så jeg gjorde det bra med dietten til dette punktet. Jeg liker ikke cottage cheese og det var ikke en erstatning så jeg bare ikke spise det heller ikke jeg legge noe å gjøre opp for det.

2 Pølser (uten bolle)

1 Kopp Brokkoli

½ Kopp Gulrøtter

½ Kopp Vaniljeis

Middag kom mot slutten av kjøreturen min, og alt jeg kan si er på det tidspunktet jeg ville bare stoppe på en fast food restaurant og plukke Opp Noen Kylling Anbud Og Frites. Men jeg stakk til kosthold fordi det er stranden sesongen og hvis jeg kan kaste 10 pund så jeg kommer til. Kostholdet sier ikke noe om matlaging av brokkoli eller gulrøtter, men jeg antar at du kan. Jeg valgte å ikke på grunn av mangel på ressurser, og jeg elsker egentlig ikke kokte grønnsaker. Isen reddet meg fra å bli gal fordi den bare smakte så bra og gjorde dietten verdt det.

Dag 3

Frokost

5 Saltin Kjeks

1 Stykke Cheddarost

1 Lite Eple

Eple 6

jeg må si at den tredje dagen er den vanskeligste dagen. Jeg begynte å savne følelsen av å være full og spise det jeg ønsket. Jeg tvang meg til å holde meg positiv fordi dette var den siste dagen med ekstremt lavt kaloriinntak.

Lunsj

1 Hardkokt Egg(eller kokt slik du vil)

Meg og Salat 5

på dette tidspunktet følte jeg at skjebnen var veldig grusom for meg. Jeg var omgitt av mine venner å spise normalt og spotter meg med mat mens jeg var der å spise et egg og en skive toast. Jeg husker jeg tenkte at noe ikke var helt riktig om denne situasjonen. Jeg begynte også å bli litt hangry (sulten/sint).

1 Kopp Tunfisk

1 Kopp Vaniljeis

Skjebnen reverserte på dette punktet fordi vennene mine ville ha min iskrem, men jeg frøs bare nok til min en porsjon, så denne gangen fikk de se meg nyte å spise min søte ørken. Jeg begynte å legge merke til at i løpet av dagen mens vi var ute og om jeg hadde en mangel på energi i forhold til min vanlige selv. Jeg hadde også en ytterst ubehagelig mage som ville knurre bare i øyeblikk av stillhet forårsaker mine venner til å enten le eller gi meg en titt på sympati.

Dag 4 til 7

Spis under 1500 kalorier hver dag

Ros at disse dagene er kommet. Endelig kan jeg spise hva jeg vil. Jeg prøvde å spise bare sunn mat for å få de optimale resultatene av vekttap. Jeg hadde salater, smørbrød, frukt etc. Jeg fikk tilbake energien min og følte meg bra om meg selv.

*dietten sier også at du kan gjenta dag 1-3 og deretter gå videre til dag 4-7 hvis du vil miste enda mer vekt.

Øvelse

Øvelse 5

denne dietten krever ikke at du trener, men jeg gjorde bare for å holde med min treningsøkt tidsplan. Jeg løp en til to miles annenhver dag og gjorde abs, ben og armer på de andre dagene.

Resultater

i løpet av uken mistet jeg 8 pund. Selv om det ikke var komplett 10, var det mer enn nok for meg.

jeg lærte også at jeg bare vil gjøre denne dietten hvis jeg trenger å gå ned i vekt raskt fordi den tredje dagen var jeg klar til å kaste håndkleet inn, men jeg stakk med og fikk gode resultater. Jeg vil absolutt anbefale denne dietten fordi den gir deg hver av matgruppene, lar deg spise normalt de siste dagene, maten er lett tilgjengelig og ikke for dyrt, og til slutt kan du gå ned i vekt raskt så lenge du er forberedt på å sette arbeidet inn.